اخبار سیاسی

واعظی: از برجام خارج نشدیم که بخواهیم برگردیم

واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آمریکا مبنی بر اینکه برای بازگشت به برجام، نخست ایران باید به این توافق‌نامه برگردد، گفت: از برجام خارج نشدیم که بخواهیم به آن برگردیم و زمانی به تعهدات  خود عمل می‌کنیم که مطمئن شویم که اروپا و آمریکا به تعهدات خود عمل می‌کنند.

خطا کنند حیفا و تلآویو را میزنیم

سردارشکارچی سخنگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: اگر کوچکترین خطایی از رژیم صهیونیستی علیه نظام جمهوری اسلامی ببینیم، هم پایگاه‌های موشکی را که آن‌ها می‌گویند برای حمله به ایران طرح ریزی کرده‌اند می‌زنیم و هم در کمترین زمان ممکن حیفا و تلاویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

ذوالنوری: خرابکاری نطنز از طریق خیانت داخلی صورت گرفته است

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس پیرامون خرابکاری نطنز گفت: با بررسی و تحقیق به این نتیجه رسیدیم که در نطنز از طریق نفوذ و خیانت داخلی این خرابکاری صورت گرفته است و افرادی که در این زمینه عامل بودند شناسایی شده اند و مسیر ردیابی آنها و مجازات آنها هم ادامه دارد. ذوالنوری افزود: ما باز هم دست نظام سلطه و رژیم صهیونیستی را آلوده به این موضوع می‌بینیم و انتقام لازم را از رژیم صهیونیستی و عوامل این موضوع خواهیم گرفت.

                                                                                                                سروری: هر بار اصلاحطلبان روی کار آمدند مشارکت کاهش یافت

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه هر زمانی که اصلاح‌طلبان سر کار بودند بلایی بر سر مردم آوردند که انتخابات به شدت افت کرد، گفت:  بی‌اعتماد کردن مردم مهم‌ترین ویژگی اصلاح‌طلبان است که هر بار که قدرت دست آنها بوده بی‌اعتمادی در مردم به اوج خود رسیده و ‌این بی‌اعتمادی موجب کاهش مشارکت و افزایش بی‌اعتمادی مردم می‌شود.

هاشمی طبا: نه بودجه دولت را قبول دارم و نه حرف مجلسیها را!

 فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: دولت و مجلس نه تنها به دنبال بودجه ریاضتی نیستند؛ بلکه در پی افزایش و بالا بردن هزینه‌ها هستند. منتها وقتی به تقابل سیاسی می‌رسند حرف‌های مختلف می‌زنند. هاشمی طبا افزود: من نه بودجه دولت را قبول دارم و نه صحبت‌‌هایی که مجلسی‌ها درباره بودجه می‌گویند، چراکه هر دو یک حرف را می‌زنند اما با ادبیات خود با کلمات بازی می‌کنند.

اکرمی: روش و منش نمایندگان مجلس یازدهم نشانی از اصولگرایی ندارد

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: تعریف اصلاح طلب و اصولگرا در مورد مجلس یازدهم مصداق ندارد. برخی می گویند اصولگرا هستند، اما روش و منش آنها نشانی از اصولگرایی ندارد. اکرمی افزود: مسائل را به تریبون‌ها و رسانه‌ها نکشانیم و  نمایندگان، دعواها را در کمیسیون‌ها انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت