اخبار سیاسی

چرا از اصلاح بودجه به نفع مردم عصبانی شدهاید؟

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به برخی اظهارات مسئولان درباره اصلاح لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ تاکید کرد: چرا عصبانی شده‌اید از اینکه مجلس می‌خواهد بودجه را به نفع مردم اصلاح کند و عواید نورچشمی‌ها را شفاف به بهبود معیشت مردم اختصاص دهد؟.

روحانی تتمه آبروی اصلاحطلبان را برد

صادق زیبا کلام گفت: من همانقدر که می‌گویم روحانی هیچ کاری نکرد و تتمه‌ی آبروی اصلاح‌طلبان را برد روی این لغت «تتمه» خیلی تاکید می‌کنم. می‌گویم روحانی تتمه‌ی آبرو و حیثیت اصلاح‌طلبان را برد. یعنی بخش عمده‌ای از آن رفته بود، روحانی هم باقیمانده‌اش را از بین برد.

 اصولگرایی رو به اضمحلال است

محمد مهاجری فعال اصولگرا گفت: برخی دوستان اصول‌گرا که تندرو هم نیستند، این حرف من را نمی‌پذیرند، اما من همیشه گفته‌ام که اصول‌گرایی اگر کاملا مضمحل نشده باشد، رو به اضمحلال است.

منتظر یک نامزد کاملا اصلاحطلب برای ریاست جمهوری باشید

مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به این سوال که گزینه نامزد ائتلافی مثل علی لاریجانی چقدر از سوی اصلاح طلبان مطرح است؟ گفت: فعلا بحثی در مورد اشخاص نشده است، اما تلاش می کنیم که نامزد مطرح شده از جبهه اصلاحات و از میان اصلاح طلبان باشد.  

سبحانی نیا: اصولگرایان روی نامزدهای تجربهشده متمرکزند

یک فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به مزایای حمایت از چهره های شناخته شده در انتخابات ریاست جمهوری گفت: این مسئله راه را برای معرفی آنها به افکارعمومی آسان می کند، در عین حال آنها شرایط مناسب تر و بهتری برای رقابت با نامزدهای جریان رقیب دارند که همین مسئله باعث تمرکز روی شخصیت های مطرح می شود.

امیدوار رضایی: برادرم ستاد انتخابات تشکیل نداده است

امیدوار رضایی در پاسخ به سوالی پیرامون شایعات برخی رسانه‌ها درباره برادرش محسن رضایی، گفت: نه ستادی تشکیل شده، نه مسئولی تعیین شده است و این ادعا، کاملاً نادرست و حاوی جهت گیری سیاسی خاص است.

امیرآبادی: روحانی جمع و تفریق را در کلاس اول یاد نگرفته است

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس گفت:این گونه رفتارها و اظهارات از شخص دوم کشور بیانگر به حاشیه راندن مسائل و یا عدم پاسخگویی است.من با گوش دادن به سخنان رئیس‌جمهور فکر کردم، در حال انجام تبلیغات انتخاباتی است، یک نفر به وی بگوید، هشت سال دولت تمام شد و دیگر برای مردم کاری انجام بدهد.امیرآبادی افزود:متاسفانه رئیس جمهور در اظهاراتی توهین‌آمیز به وکلای ملت ایران اعلام کرده، نمایندگان به نوعی جمع و تفریق را نمی‌دانند.مشکل رئیس‌جمهور این است که همین جمع و تفریق را در کلاس اول یاد نگرفته زیرا اگر بلد بود، باید اکنون حقیقت را متوجه می‌شد.وی اظهار داشت:مجلس رانت ارز ۴۲۰۰تومانی را که رئیس‌جمهور و معاون اول وی طی چند سال اخیر در اختیار عده‌ای خاص مانند پسرخاله‌ها، دختر وزیر، فلان مقام دستگاه اجرایی و …قرار داده بودند را تفریق کرده و مابه‌التفاوت آن را جمع و در جیب مردم ریخته است.

ترکان: میگویند قصد مذاکره با آمریکا داریم اما روحانی نباشد

عضو حزب اعتدال و توسعه گفت:فشار تحریم ها و فشارهای بین المللی که در دولت ترامپ و دولت های قبلی ایالت متحده بر علیه ایران اعمال شد به زندگی و معشیت مردم صدمات سنگینی وارد کرده است.باید به فکر درمان موضوع بود و راه هایی را جستجو کرد تا ملت ایران از زیر بار فشار تحمیلی که ظالمانه است، خارج شوند. اینکه عده ای بگویند چون ما قصد مذاکره داریم نباید موفقیتی در مذاکرات دولت روحانی باشد و این موفقیت را باید به ما بدهید، خیلی ظالمانه است.ترکان افزود:اکنون دولت مستقر ایران دولت حسن روحانی است، دیپلماسی در دولت او و با هدایت شخص روحانی انجام می شود و اجرای آن برعهده وزیر امور خارجه است.زمانیکه خط و مشی کلی سیاست خارجی از جانب رهبری ارائه می‌شود، هدایت با رئیس جمهور است و مجری آن وزیر امور خارجه است، اگر عده ای فکر کنند که باید مانع موفقیت دولت شوند تا خودشان بر سر کار بیایند، اما زمانی که به موفقیت برسند و به فرصت هایی که می تواند فشار مردم ایران را کم کند، اعتنایی نکنند این رفتار غیرانسانی خواهد بود. باید به سمتی برویم که فشار تحریمی به زندگی مردم آسیب نزند.وی درباره حمایت از لاریجانی نیز گفت:این موضوع هنوز در حزب اعتدال و توسعه بررسی نشده است.

کاهش پول ملی نمیتواند غیرت و هویت جامعه ولایی ما را نابود کند

امام جمعه مشهد با تأکید بر این مطلب که کاهش پول ملی یک درد و فشار اقتصادی است اما نمی‌تواند غیرت و هویت جامعه ولایی ما را نابود کند، گفت:یکی از مسائلی که امروز به عنوان یک جامعه دینی و پیشرفته در دنیا زبانزد هستیم، رشد حرکت‌ها و برنامه‌های دانش بنیان است.امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد:امتیاز جامعه ما در برابر جوامع دیگر ولایی بودن جامعه ما است که ضامن تعالی، تکامل، پیشرفت‌های زیاد و سلامت اجتماعی مردم در برابر مفاسد بوده است.آیت ا…علم الهدی در خصوص واکسن کرونا متذکر شد:آزمایش واکسن کرونایی ایرانی موفق بوده به صورتی که مسئول این تشکیلات واکسن کرونا را ابتدا بر روی فرزند خودش امتحان کرد.

انتقاد تند واعظی از اصلاحطلبان؛ به آنها سمت دادیم به جای تشکر طلبکار شدند

رئیس دفتر رئیس جمهوری در پاسخ به انتقاد دبیرکل حزب ندای ایرانیان درباره حمایت نکردن از نامزد نیابتی و عملکرد دولت، گفت:او در ستاد انتخاباتی روحانی نقشی نداشت؛ اثبات کند برای روی کار آمدن رئیس جمهوری چه کار کرده که چنین اظهاراتی داشته است.واعظی ادامه داد:آنها با نگاهی به گذشته ببینند قبل از این دولت چه شرایطی داشتند و فعالیت‌های‌ آنها در چه حدی بود.این دولت همفکران آنها را در استانداری‌ها و سمت معاونت وزیر به کار گرفت و امروز به جای تشکر، طلبکار هم شدند و حرف‌های بی‌ربط می‌زنند و الان که زمان انتخابات شده در پی یک سری حرف‌های بی پایه و اساس هستند.وی افزود:برجام یک بار مذاکره شد و مذاکره مجددی نخواهیم داشت.

فعال اصولگرا: آمدن رئیسی منتفی نیست اما

فعال سیاسی اصولگرا می گوید:آنگونه که رئیسی گفته است تمایل دارد در قوه قضائیه بماند مگر اینکه شرایط خاصی رخ دهد، بنابراین آمدن رئیسی به عرصه انتخابات ریاست صددرصد منتفی نیست اما احتمال آمدنش کم است.ناصر ایمانی اظهار داشت:در واقع با وجود اینکه مسئله برجام هنوز به عنوان برگ برنده آقای روحانی کاملا زنده و مطرح بود اما آقای رئیسی موفق شد ۱۶میلیون رأی بیاورد، بنابراین اصولگرایان دراین دوره هم تصور می کنند اگر او این بار بیاید ممکن است چنین پایگاه رأیی داشته باشنددوم، عملکرد مثبت ایشان در قوه قضاییه است که در مجموع مورد توجه مردم و حکمرانان قرار گرفته است.از این رو، رئیسی این توانایی را دارد که بتواند مدیریت خوبی را اجرا کند در نتیجه به این دو دلیل اصولگرا ها نظرشان به حضور آقای رئیسی در انتخبات ریاست جمهوری است.

نمکی: در مبارزه با کرونا تاریخ ساز شدیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: غیرت، وفاق و همدلی مردم کشورمان سبب شد در عرصه مبارزه با کرونا تاریخ ساز شویم. نمکی افزود:  آیندگان این روزها را به عنوان برگ زرینی در تاریخ کشورمان ثبت خواهند کرد و به دستان غیرتمند تلاشگران عرصه بهداشت و درمان و تولید افتخار خواهند کرد.وی اظهار داشت:در صورت رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی، نگران بازگشت طوفان موج سهمگین کرونا هستیم.نمکی افزود: ایران با دست‌های بسته در این اقیانوس بسته شنا کرد و با وجود محدودیت های توانست مسیر خود را ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

عماد – رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: سند توسعه دانش‌بنیان که در

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت