اخبار سیاسی

روش دولت تحمیل خواست خود به نظام است

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ۱۴۰۰ کاملاً سیاسی است که انتظارات را در جامعه بالا می‌برد و از طرفی منابع بودجه کاملاً ناپایدار و بی‌ثبات است.قاضی زاده هاشمی افزود: این روش به جز تحمیل خواست خود به نظام چیزی دیگری نیست.

 1400 دو راهی رفاه یا ونزوئلا شدن است

محسن هاشمی گفت: ما در یک دو راهی هستیم: یک مسیر ونزوئلا شدن است که تداوم عدم سرمایه گذاری و تورم رکودی ادامه دار است و راه دوم آغاز یک مسیر سازندگی و رونق شبیه اتفاقی که پس از جنگ هشت ساله رخ داد با این تفاوت که در این مسیر خطر کاهش قیمت نفت نیز وجود ندارد و می توان برای یک دهه رونق اقتصادی را تجربه کرد.

نماینده مجلس: اگر واکسن فایزر خوب بود آمریکاییها هیچ وقت به ما نمیدادند

 حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر واکسن فایزر خوب بود آمریکایی‌ها هیچ وقت آن را به ما نمی‌دادند، گفت: باید بدانیم که دشمن همیشه کارش دشمنی کردن است و درصدد آسیب زدن به ما است.

اگر اصلاحطلبان دو درصد رای دارند گزینههای آنها را تایید صلاحیت کنند

رجایی مشاور هاشمی رفسنجانی در واکنش به اظهارات فعال اصولگرا که بر پایه یک نظرسنجی رای اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ را  2 تا ۸ درصد عنوان کرده‌ بود، گفت: این نظرسنجی‌ها قابل استناد نیست و اگر فکر می‌کنند اصلاح‌طلبان ۲ درصد رای دارند بدون نگرانی گزینه‌های آنها را تایید صلاحیت کنند.

حقیقت پور: لاریجانی در این شرایط به انتخابات ورود کند فحش میخورد

 نماینده سابق مجلس گفت: توصیه می‌کنم رفتار حرفه‌ای داشته  و فضای انتخاباتی را بمباران شیمیایی نکنیم و اجازه حضور افراد توانمند را بدهیم، اما اگر شرایط به همین منوال باشد توصیه می‌کنم که آقای لاریجانی حضور پیدا نکند، چرا بیاید و فحش بخورد؟

صداوسیما مشغول محدودسازی آزادی بیان است

محمود صادقی فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: صداوسیما اگر توان مدیریت رسانه و فضای مجازی را داشت که وضعیت خودش امروز به اینجا کشیده نمی‌شد و این نشان می‌دهد که صداوسیما ناموفق بوده و این ناکامی صداوسیما به دلیل آن است که نگاهش همواره متکی بر سانسور و محدودسازی بوده است.

فعال اصلاح طلب: این مجلس نمیتواند بگوید که نگذاشتند کار کنیم

حکیمی پور فعال اصلاح طلب  گفت: امیدواریم مجلس یک درنگی کند که برای این چهارسال که شش ماه آن رفته، ببینند چه اهدافی در سر دارد. این مجلس نمی تواند بگوید که نگذاشتند کار کنیم زیرا یکدست یکدست است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: کارگروه رصد و پایش علل جذب

بیشتر

بهروزی فر – لطفاً این عبارت ها را با دقت بخوانید؛ “ در خراسان جنوبی ۸۴۰

بیشتر

خیلی عالی بود تیتر خوبتون درباره هدر رفت روان آب ها در استان. اگربتوان با

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت