اخبار سیاسی

سردار حاجیزاده: به توانمندی جدیدی دست یافتهایم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه از مرحله اول رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۵ به عنوان عملیات شبیه سازی تهاجم به نقاط قوت و ارکان دفاعی دشمن نام برد و گفت: با ترکیب قابلیت های جدید موشکی و عملیات پهپادی و استفاده از فناوری هوش مصنوعی، امروز قدرت جدیدی در سپاه متولد شد.

 کاندیدای اجارهای توهین به جریان اصلاحات است

محمدرضا عارف گفت: متاسفانه رفتار برخی اصلاح طلبان و برخی فرصت طلبان که لباس اصلاح طلبی می‌پوشند موجب وارد شدن ضربه‌هایی به جریان اصلاح طلبی شده اند. مطرح کردن کاندیدای اجاره‌ای توهین به جریان اصلاحات است چراکه ما نیرو‌های کارآمدی در جریان اصلاح طلب داریم.

آخوندی: امروز با پدیده بیدولتی یا چند دولتی مواجهیم

 وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: دولت اکنون در ضعیف ترین حالت است. امروز قوه قضائیه، مجلس و یا نهادی مانند مجمع تخشیص مصلحت نظام به یک قوه در برابر دولت تبدیل شده‌اند و اساساً ما امروز چند دولت داریم و در عمل با پدیده بی‌دولتی مواجه هستیم.

همه جریانات باید در دولت آینده حضور داشته باشند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همه نیروهای انقلاب باید در دولت آینده حضور داشته باشند، نه اینکه یک برادر حزب‌اللهی رئیس جمهور شود و بیاید بگوید من تیم خودم را دارم و با هر کسی نمی‌توانم کار کنم. محسن رضایی اظهار داشت: دیگر در قالب جناح و حزب نمی‌توانیم کار کنیم.

خرازی: بین ترامپ و بایدن تفاوت هایی وجود دارد

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: بین سیاست‌های دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان و همچنین بین شخصیت آقای ترامپ و شخصیت آقای بایدن هم تفاوت‌هایی وجود دارد. ما باید تمام این عوامل را در نظر بگیریم.

ورود مسئولان به شبکههای اجتماعی فیلتر شده  در راستای اهداف نظام است

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده اصولگرای مجلس گفت: ورود مسئولان به شبکه‌های اجتماعی در راستای اهداف نظام است و اگر در این بین افرادی هستند که امروز مسئولیتی ندارند ولی در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند به دلیل آن است که وابسته به نظام مدیریت جامعه هستند.

ابوطالبی به جلیلی: ۸۰۲ تحریم حاصل مذاکره نکردن در دوران جنابعالی است

حمید ابوطالبی خطاب به سعید جلیلی نوشت: ‌درست می‌فرمایید؛ تحریم هایی که حاصل مذاکره نکردن در دوران جنابعالی است ۸۰۲ تحریم است؛ و تحریم هایی که حاصل مخالفت با تداوم مذاکره و دلواپسی است ۷۵۱ تحریم؛ آیا هنوز زمانِ شروع مذاکره برای رفع همین ۱۵۰۰ تحریمِ فلج کننده نرسیده است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


در این برهه ای که آب حکم کیمیا را برای خراسان جنوبی زخم خورده از

بیشتر

نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت