اخبار سیاسی روز شنبه ۲۹ آذر ماه ۱۳۹۹

قالیباف: دولت باید بودجه را اصلاح کند

قالیباف در نامه ای به روحانی خواستار اصلاحات اساسی در بودجه ۱۴۰۰ شد. رئیس مجلس طی نامه‌ای در تاریخ ۲۵ آذر خطاب به رئیس جمهور، مطابق اصل ۵۲ قانون اساسی، اصلاحات لایحه دولت را مطالبه کردند تا بودجه با درآمدهای پایدار، حداقل وابستگی به نفت و اصلاحات ساختاری بودجه ارائه شود.

اظهارات رحیم پور ازغدی درباره سه رئیس‌جمهور

رحیم پور ازغندی گفت: رئیس اسبق به شخص امام علاقه‌مند و به افکار امام منتقد بود و از شورای عالی انقلاب فرهنگی در جهت راضی کردن اتحادیه اروپا به نفع بهائیت مصوبه گرفت. وی اضافه کرد: رئیس سابق انقلابی و ارزشی سخن می‌گفت، اما ناگهان اومانیست و ترمینولوژی ارزشی اش، لرزشی شد و رئیس کنونی پس از ۱۵ سال تکرار مکررات، هنوز میل به یک مذاکرات ابدی دارد و تنها اختیار باقیمانده در دست شورا را هم از آن سلب کرده؛ باید گفت این یکی رئیس رکورد زده است.

کواکبیان: چوب عملکرد بد دولت را باید بخوریم

دبیرکل حزب مردم سالاری با بیان اینکه درست است که ما چوب عملکرد دولت فعلی را هم باید بخوریم چون از این دولت حمایت کردیم گفت: از کاندیدای نیابتی حمایت نخواهیم کرد. کواکبیان تاکید کرد: حسن روحانی از دل اصولگرایان برآمده است.

فعال اصلاح طلب: مجلس فعلی و دولت آینده قهرمان برجام خواهند بود

مهدی آیتی، فعال سیاسی اصلاح طلب، در خصوص نگرانی اصولگرایان از به ثمر نشستن برجام گفت: این مصوبه مجلس قطعا در جهت برنامه ریزی برای دولت آینده است. دولت ۱۴۰۰ به احتمال خیلی زیاد به نام اصولگرایان خواهد بود او ادامه داد: به نظر می رسد، مجلس فعلی و دولت آینده قهرمان برجام، قهرمان پیروزی مذاکرات و رفع تحریم ها خواهند شد، مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد.

نمی‌توانید از فیلتر شورای نگهبان عبور کنید

منصور حقیقت‌پور گفت : «اصلاح‌طلبان به دنبال بازی دو سر باخت هستند. آنها در ائتلاف با روحانی باختند و حالا که می‌خواهند مستقل بیایند بازهم خواهند باخت زیرا مردم هیچ اقبالی به آنها نشان می‌دهند و نامزدهای اصلی آنها هم نمی‌توانند از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند و نیروهای دست دوم آنها هم مطلقا رأی نمی‌آورند و آنها به همه شکل خواهند باخت».

هم بایدن و هم اروپا می‌خواهند تا پیش از انتخابات ایران، مذاکره بین واشنگتن و تهران آغاز شود

الشرق الاوسط در مطلبی در خصوص مذاکرات برجام نوشت : هم بایدن و هم اروپا می‌خواهند تا پیش از انتخابات ایران، مذاکره بین واشنگتن و تهران آغاز شود در ادامه این مطلب آمده است: اروپا به دنبال رساندن پیام‌های غیر رسمی به دو طرف از طریق کانال‌های مختلف است و به این ترتیب، اروپا امیدوار به تسهیل و تسریع در روند شروع مذاکرات بین بایدن و ایران برای تحقق دستاورد‌های سریع پیش از انتخابات ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


استاندار خراسان جنوبی با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال

بیشتر

یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت