اخبار اقتصادی – اجتماعی

آمار قابل تامل از طلاق و ازدواج در دوران کرونا

ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری تصریح کرد: با توجه به آمار رسمی ثبت احوال در سال ۹۹ علیرغم پاندمی کووید ۱۹ به دلایل کاهش هزینه مراسمات و تشریفات حدود پنج درصد رشد ازدواج و حدود چهار درصد کاهش طلاق داشتیم.

افزایش مرخصی بارداری بانوان بیمه شده تامین اجتماعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حل مشکل چند ده هزار تن از بانوان بیمه شده تامین اجتماعی خبر داد و گفت: افزایش مدت زمان دریافت هزینه ‎بارداری از ۶ به ۹ ماه و تامین منابع آن به تصویب دولت رسید. شریعتمداری افزود: پیشنهاد افزایش حق مسکن ‎کارگران عزیز به تصویب هیئت وزیران رسید.

گرانی ادامه دار مرغ در بازار

نائب‌رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی کشور از افزایش قیمت مرغ در روزهای پایان اردیبهشت و ابتدای خرداد با کاهش تولید مرغ خبر داد و گفت: کندی در تامین نهاده‌های دامی مشکلاتی را برای مرغداران ایجاد کرده است. اسدا… نژاد کاهش ۱۲ میلیون قطعه جوجه‌ریزی را عاملی دانست که می‌تواند در روزهای پایانی اردیبهشت و ابتدای خرداد موجب افزایش قیمت مرغ در بازار شود.

افزایش قیمت نان با پایان ماه رمضان

قائم مقام مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با تاکید بر اینکه تعیین قیمت مصوب نان به استانداری‌های هر استان واگذار شده است، گفت: هر ساله در ابتدای سال بر اساس آنالیز هزینه‌های تمام شده، قیمت نان توسط استانداری‌ها تعیین و اعلام می‌شود. حنان افزود: اما با توجه به اینکه سال ۱۴۰۰ را با ماه رمضان شروع کردیم این تغییر قیمت به بعد از این ماه موکول شد.

هلال احمر ۱۰ میلیون دُز واکسن کرونا وارد می‌کند

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به ورود محموله ۱۰ میلیونی واکسن کرونا در خرداد گفت: این واکسن ها تحویل وزارت بهداشت و درمان می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت