اخبار اقتصادی – اجتماعی

قیمت ها در بازار ملک کاهشی است

وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه تاثیرات کاهش نرخ دلار، سکه و بهبود وضع معیشتی مردم در بازار مسکن مشخص است، اظهار کرد: در حال حاضر این اقدمات در بخش مسکن و اجاره اثر گذار بوده و قیمت ها در بازار مسکن رو به کاهش بوده است. اسلامی افزود: با بهبود وضعیت شرایط اقتصادی و کاهش نرخ دلار و سکه قیمت مسکن و بازار اجاره هم به سمت آرامش و نزول قیمتی در حرکت است.

قیمت خودرو در بازار راکد نزولی شد

کرمی نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران اظهار داشت: قیمت خودرو‌ها اکثرا نسبت به یک هفته گذشته ۳ تا ۵ میلیون تومان یا حدود ۴ تا ۵ درصد کاهش داشته است. امروز که اولین روز کاری نمایشگاه‌های خودرو بود تا این لحظه هیچگونه خرید و فروشی انجام نشده و حتی تماسی هم برای گرفتن قیمت برقرار نشده است.

اگر واکسن بیشتری وارد شود، تابستان آرام است

رئیس بیمارستان شهدای تجریش گفت: اگر واکسیناسیون به همین شکل جلو رود، روند مراجعه‌ها کاهش پیدا می‌کند و تابستان آرامی در پیش رو خواهیم داشت. خشنود افزود: در این موج نسبت به موج‌های قبلی هم سن درگیری پایین آمده و هم میانگین سنی افرادی که فوت می‌کنند، کم‌تر شده که این نشان دهنده‌ی آن است که جهش‌های جدیدی که اتفاق می‌افتد برای سن‌های پایین‌تر و نسل جوان و افراد بدون بیماری زمینه‌ای هم خطرات زیادی دارد.

روغن و شکر در بازار آزاد فراوان است

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: روغن و شکر با قیمت های بازار آزاد به هر میزانی که نیاز باشد وجود دارد ولی دسترسی به آنها با قیمت های مصوب دشوار است. حسنی با بیان اینکه وضعیت توزیع روغن در بنکداری های تغییری نکرده است، افزود: همچنان روغن در بازار ۵۰ درصد بالاتر از نرخ مصرف کننده خرید و فروش می شود و شکر نیز همچنان در بازار ۵نرخی باقی مانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پیش از ظهر دیروز نشست خبری شورای شهر با حضور خبرنگاران برگزار شد.عبدالرزاق

بیشتر

خودکار – مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی گفت: استفاده کنندگان غیرمجاز از آب در سطح

بیشتر

کاری – درد بیمار بودن و همراه بیمار بودن خود به تنهایی می تواند یک

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت