اخبار اقتصادی – اجتماعی

قیمت نان افزایش می یابد؟

بیک زاده مدیرکل دفتر امور بازرگانی وزارت صمت اظهار کرد: دولت تصمیمی برای اصلاح و قیمت‌ نان نگرفته است اگر قرار باشد در این مورد تصمیم‌گیری شود موضوع از طریق کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان کشور اعلام و برای اجرا به استانداران سراسر کشور به عنوان روسای کارگروه تنظیم بازار استان در این مورد اطلاع رسانی می‌کنند اما فعلا هیچ برنامه‌ای در این مورد در دستور کار نیست.

عرضه واکسن ایرانی اسپوتنیک تا دوماه آینده

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: ۴ شرکت کاندیدای تولید واکسن اسپوتنیک در کشور هستند که ۳ شرکت به طرف روسی معرفی شده‌اند. کیانوش جهانپور افزود: تا ۲ ماه آینده نخستین محصول اسپوتنیک تولید داخل کشور وارد کمپین واکسیناسیون عمومی علیه کرونا خواهد شد.

جیره‌بندی برق در تابستان

رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق ایران با تاکید بر کاهش میزان بارندگی‌ها و وضعیت بد منابع آبی، هشدار داد که در صورت مصرف زیاد و غیر استاندارد، احتمال جیره‌بندی شدن برق در تابستان وجود دارد که نیاز داریم بیش از گذشته مردم رعایت کنند.

رشد چشمگیر قیمت مواد غذایی

مهر نوشت: بررسی قیمت ۵۳ قلم کالا در فروردین ماه سال جاری که از سوی مرکز آمار ایران منتشر شده نشان می‌دهد که عمده کالای مصرف مردم یعنی برنج ایرانی درجه یک با قیمت ۳۵ هزار و ۴۸۳ تومان نسبت به ماه قبل (اسفند ۹۹) ۱.۶ درصد و نسبت به ماه مشابه سال قبل (فروردین ۹۹) ۴۸.۱ درصد، برنج خارجی درجه یک با قیمت ۲۴ هزار و ۵۴۰ تومان نسبت به ماه قبل یک درصد و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۱۳۷.۴ درصد و ماکارونی با قیمت ۶ هزار و ۲۴۵ تومان نسبت به ماه قبل یک درصد و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۷۷.۵ درصد رشد را تجربه کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت