اخبار اقتصادی – اجتماعی

یکمیلیون و ۳۰۰ هزار خانه خالی در کشور شناسایی شد

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکونی خالی در کشور شناسایی شده، گفت:  فهرست آن در اختیار سازمان مالیاتی قرار گرفته  و  سامانه ثبت املاک و اسکان را راهی برای تعادل عرضه و تقاضا در بازار مسکن است.

خرما در ماه رمضان گران نمیشود

رئیس انجمن ملی خرمای ایران با بیان اینکه خرما در ماه رمضان گران نمی شود گفت: امسال نخل کاران پر محصول بودند و بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن تولید کردند، علاوه بر آن انبارها هم پر است و مشکلی برای تامین در این ماه نداریم. 

400 هزار دوز واکسن کرونای چینی در آستانه ورود به کشور

رئیسی سخنگوی ستاد ملی کرونا  درباره زمان و میزان ورود محموله واکسن خارجی به کشور هم اظهار کرد: امروز یا فردا حدود ۴۰۰ هزار دوز واکسن سینوفارم چین به کشور وارد می‌شود.

یک میلیون واحدصنفی تعطیل شدند

مجتبایی دبیرکل اتاق اصناف ایران با بیان اینکه در حال حاضر حدود یک میلیون واحد صنفی مشمول تعطیلی کرونایی شده اند، گفت: حمایت از صنوف در دوره شیوع کرونا در قالب های مختلف در دستور کار است.

بورس سبزپوش شد

ایسنا نوشت: بازار سرمایه امروز برخلاف روزهای گذشته روندی صعودی داشت و شاخص کل بورس بیش از ۱۸ هزار واحد افزایش یافت.در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۱۸ هزار و ۴۵۷ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۲۴۴ هزار واحد صعود کرد.

اخبار آزادسازی منابع ایران صحت ندارد

عبدالناصر همتی افزود: این روزها اشخاص مختلفی راجع به ارزهای ایران در بانک‌های خارجی اظهار نظر می‌کنند. از آنجایی که، اظهارات افراد غیر مسئول در این مورد سندیت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت