اخبار اقتصادی – اجتماعی

شرط جدید عربستان برای برپایی حج در شرایط کرونایی

به گزارش پایگاه خبری رویداد ۲۴ در حالی که ۳ ماه تا آغاز اعزام زائران خانه خدا باقی مانده، عربستان علاوه بر تزریق واکسن مورد تأیید سازمان بهداشت جهانی، قرنطینه ۷۲ ساعته و انجام آزمایش کرونا پس از ورود به این کشور را از شروط پذیرش زائر خارجی اعلام کرد.

رشد ۲۸.۵ درصدی تعرفههای پزشکی

رضوی رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت از رشد ۲۸.۵ درصدی در تعرفه های پزشکی برای سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: البته هنوز هیچ عدد و رقمی برای اجزای تعرفه‌های پزشکی امسال اعلام نشده است و هرکس که در این زمینه عدد و رقمی ارائه می‌کند، تکذیب می‌شود.

رشد ۹۴ درصدی قیمت مسکن در اسفند ۹۹

رویداد ۲۴ نوشت: بررسی جدیدترین گزارش تحولات بازار مسکن حاکی از آن است که متوسط قیمت مسکن طی اسفند ۹۹ در مقایسه با اسفند ۹۸ بالغ بر ۹۳.۷ درصد افزایش یافته است. در این ماه توزیع حجم معاملات به‌گونه‌ای بوده که ۶۱.۴ درصد واحد‌های مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت مسکن (۳۰ میلیون و ۷۰۴ هزار تومان) معامله شده است.

توضیحات مینو محرز درباره توزیع واکسن ایرانی کرونا

مینو محرز عضو علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: امیدواریم واکسن برکت اوایل تیرماه به دست مردم برسد، ممکن است تولید انبوه واکسن بنیاد برکت از خرداد آغاز و ذخیره‌سازی هم  به صورت بهینه انجام  گیرد.

بورس هفته را منفی آغاز کرد

شاخص کل بازار سرمایه در شنبه ۱۴ فروردین با اُفت ۶ هزار و ۹۷۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۸۷ هزار و ۵۴۷ واحد کاهش یافت. شاخص هم‌وزن نیز کاهش ۸۷۳و احدی داشت و به جایگاه ۴۴۱ هزار و ۸۶۴و احد بازگشت..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت