اخبار اقتصادی – اجتماعی

احتمال برداشتن ممنوعیت تردد نوروزی

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: اگر وضعیت بیماری در شرایط کنترل باشد و با تغییر افزایشی مواجه نشود، تردد در شهر‌های زرد و آبی در ایام تعطیلات ممنوع نخواهد بود. ذوالفقاری تصریح کرد: اما اگر وضعیت بیماری رو به افزایش باشد، طرح محدودیت هوشمند با شدت بیشتری در کشور  اعمال خواهد شد.

مشکل بورس چگونه حل میشود؟

سمیعی فعال بازار سرمایه با اشاره به اینکه متأسفانه با اعمال قانون کاهش محدودیت دامنه نوسان سهام از پنج به دو درصد حجم معاملات به شدت پایین آمده و روند شاخص بورس کاملا منفی شده است، گفت: با محدود کرن دامنه نوسان سهام دردی از بورس دوا نمی‌شود بلکه مشکلات نقدشوندگی تشدید می‌یابد .

کدام زوجها وام ازدواج ۱۰۰ میلیونی  می گیرند؟

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای وام ۷۰ میلیونی ازدواج برای سال آینده و وام ۱۰۰ میلیون تومانی را برای زوج‌های کمتر از ۲۵ سال تعیین کردند. تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌ها در سال ۱۴۰۰ پانصد میلیون ریال با دوره بازپرداخت هفت‌ساله با أخذ یک ضامن معتبر و سفته است.

رشد ۵۲۰ درصدی نقدینگی در کشور

رئیس کل دیوان محاسبات گفت: رشد نقدینگی در ۶ماه نخست امسال به ۵۲۰درصد رسیده است. بذرپاش افزود: رشد نقدینگی در این چند سال بسیار بالا بود و در پایان ۶ماهه نخست امسال به حدود ۲هزار و ۹۰۰هزار میلیارد تومان رسید.

آخرین خبر از تعیین مزد ۱۴۰۰

علی خدایی نماینده کارگران در شورای عالی کار خبر از ورود به مصادیق مزد ۱۴۰۰ از دوشنبه آینده داد و گفت: از مصوبات جلسه روز گذشته بود که مزد ۱۴۰۰ به صورت ملی تعیین شود و تعیین مزد منطقه ای برای سال آینده رد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت