اخبار اقتصادی – اجتماعی

رکوردزنی گرانیها در بهمن ماه

اعتماد نوشت: با استناد به گزارش مرکز آمار، تورم نقطه به نقطه، سالانه و ماهانه نسبت به گزارش پیشین افزایش یافته است، تورم نقطه‌ای به بالاترین سطح خود در سال ۹۹ رسیده و یک رکورد را زده است. دلیل این اتفاق نیز رکوردزنی گرانی‌ها در بخش کالاهای خوراکی است که تاثیر خود را بر تورم کل گذاشته است.

خرید روغن از فروشگاهها با کارت ملی

رویداد ۲۴  نوشت: از اواخر شهریور امسال عرضه روغن جامد در بازار کم شد و کمتر از یک ماه بعد نیز این مشکل برای روغن مایع ایجاد شد. مشکلات ایجاد شده در حدی بود که روغن در فروشگاه‌ها نبود، یا با قیمت‌های بالاتر فروخته می‌شد، یا به هر نفر تنها یک روغن فروخته می‌شد.در برخی فروشگاه‌ها به هر کارت ملی تنها یک روغن جامد تعلق می‌گیرد.

قیمت گوشت گوسفندی به ۱۳۰ هزار تومان رسید

ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به اینکه قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه به ۱۳۰ هزار تومان رسیده است، گفت: اگر دولت بتواند بازار مرغ را ساماندهی کند، این مسأله روی بازار گوشت تاثیر می‌گذارد و قیمت آن کاهش پیدا می کند.

راه اندازی خط تولید واکسن اسپوتنیک وی در ایران

جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: علاوه بر واردات حدود دو میلیون واکسن اسپوتنیک وی، خط تولید این واکسن نیز بزودی در بخش خصوصی در کشور ایجاد می‌شود و امیدواریم تا قبل از شروع سال ۱۴۰۰ انجام شود.

قیمت واقعی مرغ چقدر است؟

حبیب اسداله نژاد  نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی گفت: با افزایش ۲۰ درصدی تولید گوشت مرغ در پی تصمیم اخیر وزارت جهاد کشاورزی پیش بینی می‌شود که التهاب بازار مرغ به پایان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


در این برهه ای که آب حکم کیمیا را برای خراسان جنوبی زخم خورده از

بیشتر

نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت