اخبار اقتصادی – اجتماعی

پیشبینی وضعیت بازار مسکن در سال آینده

یک کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه به جز مقطع زمانی قطعنامه ۵۹۸ با ریزش قیمت مسکن مواجه نبوده ایم گفت: توان اقتصادی خانوار‌ها به عنوان یک مولفه تاثیرگذار اجازه رشد قیمت مسکن را نمی‌دهد و حتی پس از انتخابات و دولت بعدی هم پرش قیمت بعید به نظر می‌رسد. روانشادنیا افزود: در شرایط فعلی حداقل تا زمانی که تکلیف بازار‌های موازی مثل ارز مشخص نشود انتظار کاهش قیمت در بازارمسکن را انتظار ندارم.

ویروس کرونا تا ۱۰ سال آینده مزاحم بشر است

پروفسور اوغور شاهین کاشف واکسن کرونا گفت: ویروس کرونا تا ۱۰ سال آینده یکی از جدی ترین معضلات زیست اجتماعی بشر خواهد ماند. وی افزود: بحران کرونا موقتی نیست و محدود به این  سال های نخواهد بود، و این ویروس تا ۱۰ سال آینده مهمان بشر خواهد بود و از بین نخواهد رفت.

بورس دوباره در حال ریزش است؟

اقتصاد نیوز نوشت: گروهی از فعالان بازار سهام معتقدند حقوقی‌ها اراده لازم را برای افزایش تقاضا ندارند و در قیمت‌های حداقلی نیز دست به فروش می‌زنند. البته نباید فراموش کنیم که سهم حقیقی‌ها از فروش‌های بازار بیشتر است و جهت کلی بازار رو به پایین است. روندی که به نظر می‌رسد به علت سرریز صف‌های فروش به روزهای آتی، همچنان ادامه خواهد یافت.

شرط کاهش قیمت مرغ در بازار

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت اقتصاد کاهش قیمت مرغ را منوط به عرضه بیشتر  و همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد. عسگری افزود: برخی استان‌ها نا به جا، مرغ را بالاتر از نرخ مصوب قیمت گذاری کرده اند که این خود آشکارا تخلف است و حدود اختیارات تنظیم بازار استانی نیست؛ همراهی نکردن استان های دیگر در رعایت قیمت مصوب مرغ باعث بروز مشکلاتی در قیمت این محصول  می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت