اخبار اقتصادی – اجتماعی

پرداخت سه کمک نقدی خانوار در بهمن ماه

تجارت نیوز نوشت: با آغاز ماه جاری دولت باید سه یارانه را به حساب سرپرستان خانوار واریز کند. اولین یارانه‌ای که پرداخت می‌شود یارانه معیشتی بنزین است این یارانه در روز جمعه ۱۰ بهمن به حساب سرپرستان خانوار ۶۰ میلیون نفر واریز می‌شود. مبلغ این یارانه متناسب با تعداد اعضای یک خانواده بین ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومان هزار تومان است.دو یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی و یارانه معیشتی کرونا به ترتیب در دهه دوم و سوم ماه جاری امسال  واریز می‌شود.

هزینه خانوارها  چقدر رشد کرده است؟

رویداد۲۴ نوشت: گزارشی که اخیرا مرکز آمار در رابطه با وضعیت تورم در دی ماه منتشر کرد از افزایش قیمت‌ها حکایت داشت.نرخ تورم نقطه به نقطه که نشان دهنده تغییر شاخص نسبت به ماه مشابه سال قبل است با افزایش ۱.۴ درصدی نسبت به آذر ماه مواجه شده و به ۴۶.۲ درصد رسیده است. بر این اساس هزینه خانوار‌ها به طور میانگین برای خرید کالا و خدمات تا ۴۶.۲ درصد نسبت به دی ماه سال گذشته افزایش دارد.

خودرو بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان دیگر باید ارزان شود

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: با نرخ کنونی ارز، قیمت خودروهای داخلی بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان دیگر جای ریزش دارد. سعید موتمنی افزود: ‌این روزها معاملات در بازار در حد صفر است و خریداران با احتمال افت بیش از پیش نرخ ارز به زیر ۲۰ هزار تومان و ریزش قیمت دلار دست از خرید کشیده‌اند.

عوارض واکسن ایرانی کرونا

حامد حسینی مجری کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی کرونا در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: تاکنون این واکسن عوارض جدی به دنبال نداشته است. البته یکسری عوارض خفیف مانند تب خفیف چند ساعته، حالت تهوع چند ساعته، درد و سوزش محل تزریق و… وجود داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: کارگروه رصد و پایش علل جذب

بیشتر

بهروزی فر – لطفاً این عبارت ها را با دقت بخوانید؛ “ در خراسان جنوبی ۸۴۰

بیشتر

خیلی عالی بود تیتر خوبتون درباره هدر رفت روان آب ها در استان. اگربتوان با

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت