اخبار اجتماعی و اقتصادی روز پنج شنبه ۱۶ بهمن ماه ۹۹

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آتی

تجارت نیوز نوشت، خودرو در روزهای اخیر اندکی افزایش قیمت را تجربه کرده است. فعالان بازار خودرو می‌گویند که افزایش بهای دلار و البته نزدیک شدن به بازار شب عید در افزایش قیمت‌ها تاثیرگذار بوده است. با این شرایط توصیه‌های کارشناسان بر این است که اگر افرادی تقاضای مصرفی در بازار خودرو را دارند و به این بازار نگاه سرمایه‌ای ندارند، بهتر است هرچه زودتر خودروی مورد نیاز خود را تامین کنند.

دکتر مردانی: پیک چهارم کرونا خطرناک‌تر است

دکتر مردانی عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا ضمن تشریح چرایی خطرناک تر بودن موج جدیدی از بیماری کووید۱۹، بیان کرد: اگر دچار پیک جدیدی در کشور شویم، امکان دارد که میزان شیوع، مبتلایان و مرگ و میر ناشی از بیماری افزایش یابد؛ چراکه ممکن است ویروس جهش یافته و مقاوم شود.

عبور حجم نقدینگی از ۳۱۳۰ هزار میلیارد تومان

به گزارش خبرآنلاین، بانک مرکزی با انتشار گزیده آمارهای اقتصادی در پایان آذر ۹۹، حجم نقدینگی را ۳۱ هزار و ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد که نسبت به اسفند سال ۹۸ معادل ۲۶.۶ درصد افزایش نشان می‌دهد. این در حالی است که این افزایش در دوره مشابه سال گذشته ۲۰.۲ درصد بوده است.

ثبت نام بیش از ۸۶۰ هزار نفر برای بیمه بیکاری

ایسنا نوشت،بر اساس اعلام وزات کار با حمایت ویژه دولت مبلغ ۴۰ هزار میلیارد تومان وام کرونا و ۳۵۰۰ میلیارد تومان بیمه بیکاری به واحدهای به شدت آسیب دیده و متقاضیان بیکار شده از کرونا پرداخت شده است. پیش از این معاون روابط کار وزارت کار گفته بود در بحث بیمه بیکاری کرونا حدود ۷۳۰ هزار نفر مورد حمایت قرار گرفتند و هیچ محدودیتی برای تدوام آن نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت