اجتماعی و اقتصادی

هر شرطی برای پرداخت وام بدون ضامن، تخلف است

وزیر امور اقتصادی و دارایی در واکنش به اینکه برخی از بانک‌ها برای پرداخت وام بدون ضامن شروطی همچون داشتن سپرده حداقل نصف مبلغ وام موردنظر در حساب بانک‌ها را اعلام می‌کنند، گفت: هرگونه شرط اضافه‌ای که خارج از مصوبات در این زمینه باشد، تخلف محسوب و با آن برخورد خواهد شد.

مراجعات مبتلا به کرونا ۴ برابر شده است

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اعلام افزایش ۴ برابری مراجعین سرپایی مبتلا به کرونا، گفت: افرادی که علائم خفیف مانند سرماخوردگی دارند از خانه خارج نشوندو خود را قرنطینه کنند. حیدری با اشاره به اینکه اگر بیماران احساس کردند حالشان نامساعد و علائم‌شان شدید است به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند؛ تصریح کرد: در صورتی که علائم افراد شدت یافت به مراکز ۱۶ ساعته و ۲۴ ساعته (مراکز بهداشتی منتخب کووید) مراجعه کنند.

مسکن در سال ۱۴۰۱ ارزان می‌شود؟

خسروی رییس اتحادیه مشاوران املاک درباره پیش‌بینی آینده بازار مسکن در سال ۱۴۰۱ گفت: اگر ثبات بازار‌های موازی مسکن که هم اکنون وجود دارد ادامه پیدا کند، مذاکرات هسته‌ای به نتیجه برسد و از طرف دیگر دولت بتواند طرح احداث چهار میلیون مسکن در چهار سال آینده را به نتیجه برساند شاهد آرامش بازار مسکن خواهیم بود

مرگ سالانه ۴۰۰۰ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: میانگین سن اعتیاد در ایران، ۲۴ سال و چند ماه است و این سن اعتیاد در دنیا، ۱۹ سال است. مومنی با اشاره به حوزه ساماندهی معتادان متجاهر بیان کرد: در جمهوری اسلامی ایران حدود ۴ هزار نفر بر اثر مصرف موادمخدر در سال فوت می‌کنند که البته می‌دانیم این عدد در کشورمان رقم بالایی است.

برنج داخلی را انبار کرده‌اند تا بازار را کنترل کنند

رئیس اتحادیه شالیکوبی‌داران مازندران گفت: ۸۰ درصد برنج از دست تولیدکنندگان و کشاورزان خارج شده و در انبار‌های افرادی است که تمایلی به عرضه آن ندارند و می‌خواهند با دپو برنج کنترل بازار این محصول را در دست بگیرند. جعفریان با اشاره به افزایش ۶ تا ۷ درصدی قیمت برنج کشت دوم افزود: قیمت برنج‌های سنتی هاشمی و طارم افزایش مجدد نرخ را در هفته اخیر را تجربه کردند این در حالیست که قیمت برنج‌های پرمحصول ثابت ماند و تغییر نکرد

قرنطینه هوشمند دیگر ارزشی ندارد باید محدودیت کامل ایجاد شود

وزیر بهداشت گفت: مرتب پیشنهادات را با توجه به شرایط گرفتاری به ستاد ملی کرونا می دهیم ولی یک بخشی مصوب می شود و یک بخشی مصوب نمی شود.عین اللهی افزود: وقتی وضعیت به پیک برسد قرنطینه هوشمند دیگر ارزشی ندارد و باید محدودیت کامل ایجاد شود.وزیر بهداشت یادآور شد:.وی افزود: در زمینه قرنطینه هم ما پیشنهاد می دهیم و ستاد کرونا با توجه به شرایط کشور باید در این زمینه تصمیم بگیرد. عین اللهی در پایان خبر داد: جلسه بعدی ستاد ملی کرونا شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت